Last song

Kollade nyss på The last song, har seriöst inte gråtit så mycket NÅGONSIN till en film. Helt jävla hemsk! Galet underbar, tänker aldrig mer se den för jag grät så mycket!! (okej, jag kommer säkert se den nästa vecka eller något för att jag älskade den)
Kollade nyss på The last song, har seriöst inte gråtit så mycket NÅGONSIN till en film. Helt jävla hemsk! Galet underbar, tänker aldrig mer se den för jag grät så mycket!! (okej, jag kommer säkert se den nästa vecka eller något för att jag älskade den)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA JT !!

har ett par snyft filmer. helt sjukt va man gråter till dom ! :o

2010-09-14 @ 09:24:08
Postat av: Anonym

haha aaw, jaa till och med jag snyfta lite när jag såg den! :)

2010-09-14 @ 19:37:48
Postat av: johanna!!

helt galet vad man tjuter till ladder 49. Se den om du inte gjort det! så sorligt o fin :(

2010-09-14 @ 20:06:07
Postat av: Hanna

oooh neeed to see that then!! :D

2010-09-14 @ 20:46:36
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback