Jag

Jag springer bort från de jag älskar, snabbare och snabbare springer jag.
Jag skriker så högt jag förmår, högre och högre skriker jag.
Jag springer så långt, långt bort från det jag vet.
Jag skriker så högt men ändå är det ingen som hör.
Jag är ensam, för långt bort för att någon ska hitta mig, för långt bort för att någon ska höra mig.
Jag är arg, jag är ledsen, jag är skrämd och förvirrad.
Jag är arg på tårarna, jag är ledsen för skriken.
Jag är rädd att bli lämnad, jag blir så lätt förvirrad.
Jag vaknar svettig och kall, rädd och förvirrad, ledsen och lättad.



Kommentarer
Postat av: Julia

Även fast jag har dålig kondis kommer du inte kunna springa bort ifrån mig <3

2010-09-28 @ 00:02:29
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Jessica

i love you <3

2010-09-28 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback