If your hand's a little cold

Nu far jag iväg till skolan, ska ha dans och teater (får reda på rollerna till Pelle Svanslös idag!!!). Sen iv-valar jag hemma idag. Känner att jag verkligen inte orkar idioterna på kungsgård!!
.
Efter skolan blir det till att träffa mina bästa tjejer (Julia, Jessica och Evelina) vi ska samspela lite inför fotograferingen imorgon. Vi ska nämligen fotograferas tillsammans av vår vän Therese Fredriksson. Det ska bli superkul eftersom hon är en sån himla duktig fotograf!
Denna bild har hon tagit, bland annat. Gå in på hennes blogg ifall ni vill se fler dösnygga bilder!

Kommentarer
Postat av: Julia

... Kul att man får läsa på din blogg att vi ska träffas.. TÄNK OM jag har andra planer då? (vilket jag nu inte har... MEN ÄNDÅÅÅÅ)

2010-09-24 @ 10:23:41
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback