If I had all the money in the world, i still wouldn't be happy without you

Så mycket saker jag vill ha, så mycket fint finns det! Så mycket fint så jag dör! (okej där överdrev jag liiite)
Har fixat min "present" till Kristina och Lova eftersom vi ska dit ikväll och fira de båda! Ut i Valla och vidare mot skogen typ. Vet inte exakt vart Lova bor. Men de skulle som tur var hämta alla i Valla, så det blir spännande hur de har löst det eftersom vi är ganska många!
mmmmmh paint som fixar mina önskelistor.. ♥
Ae ska försöka få liv i pojkvännen min så vi kan pallra oss hem till mig eftersom Joakim och Julia kommer dit snart, vore ju bra om vi var hemma då!

Kommentarer
Postat av: karin

i got that jacket- in biege? coolish.

2010-09-13 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback