Får spel

Nu har jag bestämt mig på riktigt för att ta upp mitt pianospelande, nu ska jag bli awesome igen! Har ju tappat det galet mycket, har tappat sångrösten med för den delen... Kommer inte upp på samma höjd eller ner i samma djup... Suger!
Hate it!
Måste ta tag i det med, VARFÖR slutade jag solosången?! För jag trodde att jag inte skulle få tid till det, seriöst, jag hade galet med tid, skulle kunna nu med liksom, fan fan fan...
Men nu ska pianot fram från källaren, funderar på om jag ska tvinga mamma ställa det någon annanstans i huset, frågan är bara var?? ... ... ... Nä källaren blir bra. Men jag ska i alla fall börja spela, pratade med Thomas Ronach förut och nu är det bestämt om två veckor någon gång ska jag börja. Ska bara leta fram noter på det jag vill spela!
.
Jag vill spela Ludovico <3
Mina två favoritlåtar vill jag spela,
Ludovico Einaudi – In Un'Altra Vita
Ludovico Einaudi – Rose
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback