Dator vs. Säng

Sitter nere vid STOOORA datorn, vet att jag sagt att jag ska sitta här oftare, men jag menar det är inte lika skönt att sitta i en datastol som i en mjuk stor säng. Så jag väljer stor säng i stället för stor dator... hmm...
.
Har varit sjuk idag med, KUNDE nog ha gått till skolan, men kände att jag vill inte att det ska bli som i fredags (när jag gick och insåg att jag var så sjuk att jag knappt kunde andas...)
.
Kollar även igenom lite bilder ifrån den här datorn, har inte jätte många men de är fina och gamla, haha. Lagade ljudet med, båda jag och bruno försökte med alla sladdar och knappar och skruvar som fanns, inget ljud. Jag klagar på fb, skrev i min status att datorn inte ville sjunga för mig och vipps så sätter musiken igång??
Facebook fixar ALLT! Galet.
Found this, inte jätte gammal, tror att jag använde den sist jag satt här. Men den är fiiiinis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback