Bättre sent än aldrig

Oj här var det tomt, aja, nu skriver jag i alla fall. Har ÄNTLIGEN klippt och färgat mitt hår! Blev jätte nöjd!
Har blivit bestulen på min halsduk!! Glömde den i ett omklädningsrum på bikbok och så när jag kom tillbaka så var den borta!! Frågade de jobbade där men de hade inte sett den! Blev jätte jätte ledsen!! Vem snor en halsduk i ett omklädningsrum?! Asså, jag skulle ALDRIG göra det!! ååååh, BIG loss...
Som tur var blev det bättre på kvällen då jag sov hos Julia med Jessica, det blev mycket skratt, en lista som blev liten men tog halva kvällen! hahaha. Världens bästa tjejer.

Nu taggar jag inför imorn då jag ska på film premiär på Jockes film Tusen gånger starkare! Awesome! Ska faktiskt bli jätteroligt! Med massa folk!
En bild mest för hårets skull, asnöjd som sagt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga människa <3 du är bäääst

2010-09-22 @ 22:09:13
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: tess ♥ foto

sv taaack :*

2010-09-22 @ 22:26:23
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Postat av: evelina

skiiiiitsnyggt babe :D <3

2010-09-22 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback