Varning...

Studiedag idag, galet skönt!
Gick upp med Tobbe när han skulle upp (ja så snäll är jag) sen fixade jag lite, gjorde fattiga riddare till frukost, as värt. Sen åkte jag till bibblan vid halv 12, skulle kolla om dom fått hem mina noter än! (Ludovico Einaudi som jag väntat på i över 2 veckor!!!) men det hade dom inte, så då sa jag åt dom att dom kunde köra upp något, någonstans, nej men jag sa att dom inte skulle skicka efter den längre jag fixar det själv, så nu blir det till att köpa den boken i stället. Värt.
.
Sen åkte jag till farmor, pratade, åt god mat, spelade kort och fikade. Jag vann även 100 kr (i tröstpris i och för sig)
.
Nu ligger jag och planerar vad jag ska säga till dom stackarna som jobbar på elgiganten imorgon, för fan, jag ska skrika på dom... Min telefon är sämst! VARNING Köp INTE en HTC tattoo... Sämsta köpet jag gjort, min sony ericsson ÄR fan bättre nu och den har knappt ett batteri...
it's so pretty though...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback