Sov då!!

Bra att jag lyckats vända på dygnet de två dagarna jag varit sjuk. Har ju haft som ett litet mini lov, eftersom jag inte var i skolan i fredags heller. Gissa om det varit skönt? Galet behövligt i alla fall!
Så nu har jag bara imorgon, torsdag och fredag sen är det lov på riktigt och då kommer världens bästa Evelina hem ju! Galet vad jag saknat henne!!
.
Imorgon ska jag va med Tobbe, får se vad vi hittar på hade ju lovat att bowla med Mathilda och William idag men var sjuk så det blev inte så. Så kanske kan ta det imorgon, återstå att se.
.
Nu ska jag försöka sova i alla fall... Till en bra film, serien jag börja kolla på när jag var sjuk fungerade inte, eftersom den är för bra.
Night.
Inte helt hundra, men glad ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback