Otroligt saknade kvinna kom heeem!

Behöver inte ens säga att Evelina Sara Winther är den sötaste människan som gått i ett par skor... Seriöst. (kan ju faktiskt inte veta om det finns någon sötare som aldrig gått i ett par skor eftersom jag aldrig stött på någon som aldrig gått i ett par skor,..)
.
This is for u.
Barbados – Kom hem
Lars Winnerbäck – Kom hem nu
Vikingarna – Det är dig som jag saknar
Thorleifs – Jag Saknar Dig (Jag Savner Dig)
Kommissarie Roy – Jag Saknar Dig
Phoebe Buffay And The Hairballs – Smelly Cat Medley
Den sista... Skåne är smelly cat... Hittade ingen låt som hette "ta skåne hit" eller "jävla skåne" eller ngt i den stilen :)
Det jag vill säga är att jag saknar dig sötnos

Kommentarer
Postat av: evelina

ååååh,jag saknar dig med!! galet! men snart är det loov och då ska vi göra skojsiga saker, för det har jag bestämt :D hihi <33

2010-10-17 @ 00:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback