Fml

Julia, om du av någon underlig anledning sätter dig vid datorn innan du blir "sjuk" och jag inte kan komma och hälsa på dig förens den 6e november (kill me now) så vill jag bara säga att din telefon har total dissat mina samtal och sms hela dagen...
Inga signaler kommer fram, smsen blir tillbaka skickade (how sad !! ) Såå så, döda den och och och,... Åh, Julia, varför så länge?! :(((( (brukar aldrig göra smileys i blogg inlägg, känner att det är fult men nu kunde jag inget annat!!)
Cry
Men du får ha det så bra när du är "sjuk" så ses vi om 17 dagar.............. fml

Kommentarer
Postat av: Julia

I LOVE U. I MISS U. WISH U WERE HERE WITH ME. .... eller jag menar sjuk med mig :)

2010-10-22 @ 23:20:36
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback