Bättre än en igelkott.

Galet, har pluggat massa rättskunskap nu. Skrivit fan fem sidor... GALET som sagt...
Ska läsa igenom dom sidorna en gång innan jag ger mig för dagen, får bli efter Hellenius hörna, det är fan asgrymt. Kult.
Ogillar skarpt att jag ska upp tiiidigt imorgon med, blir så trött. Blir väl till att åka hem till Julia och sova en stund efter skolan. Måste ju vara pigg på kvällen. JOHNOSSI JU!! ♥ Så galet, sjukligt, otroligt taggad är jag!!! Ska blir så grymt kul, mina bästa flickor Julia och Jessica! Mums, sen söta Emma och fick reda på idag att Kristina ska med också! Blev så glad!! Love that girl!
Världens bästa Kristina's myspace!
Hon är vääääärkligen awesome. Vill skriva här att jag känner henne, jag älskar henne, hon är min VÄN. Så att alla vet det när hon är stor världskändis och åker på stora världsturnéer och sånt. Härligt.
.
MEN JOHNOSSI IMORGON!!! TAGGAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG KÄNNER HENNE MEEEEED

2010-10-14 @ 22:09:57
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback