where is it coming from?

Idag skulle vi sluta 11 men jag kom aldrig till skolan vaknade och mådde jätte illa for some strange reason.. Så gick in och lade mig bredvid mamma och somnade om, mysigt var det, vaknade av snickarna några gånger fram till halv 11.
Så känner att jag inte missade något direkt.
För övrigt är snickarna rätt läskiga, dom klättrar upp på tagen och stänger och öppnar dörren och säger att dom ska gå sen kommer dom tillbaka och sen så stänger dom dörren så öppnas den igen och gaaaah!!!
.
Ja, ja.. Det snöar. Fortfarande! Tycker det är mysigt när det snöar men jag blir orolig eftersom det aldrig slutar, det snöar heeeela tiden ju! Vart kommer det ifrån? Det måste ju vara någon sjö eller två som blivit helt urpumpade för att skjutas upp i himmelen för att göra snö... CRAZY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback