Vilken miss

Glömde mitt tågkort hemma idag, och hann inte köpa ny biljett innan jag skulle på tåget, så jag gick på i alla fall. För jag hade en viktig lektion i teatern jag var tvungen att gå på...

Sitter där på tåget och konstaterar att jag inte har tillräckligt med pengar heller!! För att köpa en biljett på tåget har nu ökat från 120 till 220!!! GALET DYRT! Så jag får panik springer till toan för att komma på en plan!
Sitter där ett tag och inser att alla på tåget måste tro att jag är magsjuk eller vad fan som helst så jag bestämmer mig tappert för att gå ut... Inser snabbt att min enda chans är att "sova" Så jag öppnar jackan, tar på mig luvan och lägger mig otroligt obekvämt mot fönstret och "somnar" sitter sådär hela tågresan, men fan jag slapp ju betala!!
Klagar inte, behövde dock köpa en biljett på hem vägen så ett jävligt onödigt köp på 63 kr... Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback