Tågmästarn!

Vad hände med den här dagen då? Skulle till tandläkaren, så kunde inte åka 7.49 tåget som jag skulle gjort egentligen, min tandläkartid började 8.55 så hann inte med 9.00 tåget. Efter min tandläkartid åkte jag hem till Tobbe och somnar? Så hinner inte med 11.00 tåget heller! Var tvungen att åka hem för att jag glömt en sak, så då missar jag ju 11.52 tåget också... Börjar känna att dagen blir lyckad? Åker hem, inser snabbt att jag inte ätit något på hela dagen, tar några mackor och sätter mig framför tv:n, inser, att fan, glömde min telefon hemma hos Tobbe så han kommer förbi med den runt halv 1 och då är det ju kört att åka med 13.00 tåget...
Nästa tåg går klockan 15.00,... skönt!
Ska i alla fall åka för att jag ska till världens bästa Julia!

Kommentarer
Postat av: hannis

Jo, de där med hårfärg är och förblir en gåta haha :P men jag håller mig nog till blond ett tag till iallafall :)

2010-11-24 @ 20:15:53
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback