stalker effekten ?

Har ni någonsin varit med om att ni börjar gå bakom någon, ni går i samma takt så du kommer liksom inte om. Inser sedan att ni är på väg åt samma håll väääldigt länge!

Jag hatar sådant, för då börjar personen framför tänka "wtf, hon följer efter mig!!!" Det hände mig idag, det värsta senariot med. Jag och min familj är inte speciellt bra vänner med våra grannar, eller ja vi känner dom helt enkelt inte och vet inte vilka som bor omkring oss (trots att vi bott där i 7 år...) i alla fall, jag känner igen en tjej på min gata, och nu råkade vi åka samma buss, gå av på samma hållplats. Sen går jag där bakom henne hela vägen hem!
Har ont i hålfoten med så jag haltar, det är ju tur att man inte är 55+ och man.. Då hade hon kanske polisanmält mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback