snow white and the seven dwarfs

Nu sitter jag h'r med min tand/plast/form i munnen, mitt tangentbord har 'ven dampat s;nder och dissar de d'r speciella svenska bokst'verna... Like im in USA... haha.
Men tillbaka till saken, jag bleker mina tandisar, otroligt bra om ni undrar, otroligt obekv'mt 'r det med... M[ste sova med den, har gjort det i tv[ n'tter p[ lovet, men min tandl'kare tyckte att jag skulle g;ra det ytterligare tv[ g[nger s[ h'r sitter jag!
Den syns ju inte i alla fall, den gl'nser ytterst lite ser jag, men goood it k'nns...
F;rsta natten dr;mde jag minst 5 times att jag tog bort den eller ate med den och det f[r man inte g;ra... so n'r jag vaknade fick jag ju panik av att den satt kvar! Bara vad is it for god damn devlils thing, men t'nderna blir ju faktiskt vita! Crazy.
M[ste 'ven [ka till tandl'karen igen [feels like im living there] men min tid 'r p[ torsdag och d[ har jag prov, fan, m[ste boka om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback