Ska bara gå och hänga mig och skära upp vristerna med min skam...

Okej lite överdriven rubrik kanske...
Men har aldrig och då menar jag aldrig gjort bort mig så här jävla mycket!
.
Min pojkvän heter, Tobias Börjesson. Jag har skrivit en önskelista till honom som jag skulle maila, önskelistan var inte helt seriös måste jag erkänna.
det stod saker som.
"Pussar och kramar mm."
"Att få sova bredvid dig varje natt"
ja sånt man kan skriva till sin pojkvän.
I alla fall, skickar i väg mailet, pratar med Tobbe och säger NU finns önskelistan i din mail!
Han kollar, men nej han har inte fått något?
Jag tänker nehe, har det inte kommit fram än?
Sen, frågar jag tobbe vad hans mailadress är, han bara [email protected]...
Får panik och inser snabbt att FAN! Har skickat fel.
Har nämligen en till kille som heter Tobias Börjesson i min mail. Hans mail är nästan exakt lika dan fast ytterst lite annorlunda...
Denna Tobias Börjesson bor i halland tror jag. Känner honom inte mer än att Linnéa en gång pratade med honom och skällde ut honom för att hon trodde att det var min Tobbe och han betedde sig konstigt...
.
Så när han nu går in på sin mail så kommer han ha en önskelista ifrån mig.
Hoppas i alla fall han köper och skickar en utav väskorna eller ringarna jag önskat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback