Panik

Vad hände med blekningen? Jo jag vaknade klockan 4 inatt och hade panik för att det smakade äckligt i munnen på mig, kul! Massa hade runnit ut och ner i halsen på mig! Blä säger jag bara... men jag låg där ett tag och visste inte vad jag skulle göra (fick ju inte dricka vatten heller...) men sen till slut somnade jag om.
Idag är en jävligt ovärd dag i skolan (enligt mig) bara massa tråkiga lektioner, Samhällskunskap till exempel, seriöst jag spyr på det! Vill inte vara med... Sen  även nutida konst, alltså vem fan vill plåga stackars barn med nutida konst? Det är frågan...
Sen snöade det liiiiite inatt också för er som missade det, 2 dm my ass. okej kollade ut genom fönstret, tror fan set snöar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback