Över ambitiöst

Blev till att vara hemma idag, kände att jag behövde komma ikapp med lite sömn och ta hand om mig lite!
Detta blev egentligen bestämt i samma stund jag fick reda på att vi hade 5 håltimmar... eller ja håltimme i 5 timmar kanske man säger? Känner att när jag hinner hem och tillbaka igen så är håltimmen för lång!
Skulle kunna ta ett tåg från Norrköping 10:33 och sedan tillbaka kl 13:00. Då hinner jag vara hemma i en och en halv timme... Illa!
.
I alla fall har jag en del saker in planerade till imorgon, kommer förmodligen inte göra någonting utav dom men i alla fall! Haha!
.
  • Duscha
  • Lämna tillbaka Mathilda's locktång
  • till ÖB och köpa bra saker för att få liv i mitt stackars ansikte igen...
  • Gå till ica kvantum för att se efter om de har några fina erbjudanden på goda saker!
  • Plugga matte (eftersom vi har vårat första matteprov den 1 december som förövrigt är snart!!)
  • Skriva önskelista till Tobbe, fortfarande vad önskar man sig av sin pojkvän??
  • Sova

För övrigt längtar jag tillbaka till Spanien, kanske ska prata med grannen min om att få låna hennes lägenhet och dra dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback