Mustafa Mero

Efter manga klagomål från väldigt många olika människor, inte alls bara Julia, så uppdaterar jag min blogg.
.
Jag har spelat galet mycket teater eller tijater som barnen skrev? Visst dom går i tvåan, men jag menar tijater?
.
Mitt ansikte är galet förstört efter allt jävla smink jag haft på mig.. Suger. Är torr som världens torrboll, mitt ansikte är som ett barn i Afrika (in desperate need of water)... Okej dåligt skämt med Julia skrattar nog ändå.
.
Var för övrigt på Hageby centrum idag! FÖRSTÅR INTE varför alla tycker det är så dåligt?? Jag blev helt lyrisk eftersom det var så fint, fräscht och mysigt!! Jag och Mirjam sprang omkring som små barn och kollade i alla affärer, typ.
Nu ska jag joina min pojkvän som sitter och letar efter sig själv på tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback