Jag ser den inte någonstans, vart katten har jag lagt den?

Konstaterade att det var fullt med snö ute. (alla undrar vart jag varit den senaste veckan veckorna?)
Kom på att det är första advent, snart jul med andra ord.
Jag vill göra så mycket just nu känns det som!
Vill tända ljus och julpyssla, åka pulka (?!) och göra snögubbar.
Baka saffransbullar, papparkakor och julgodis! Köpa mängder med julklappar och hitta på fiffiga rim, hata julbord och klä granen. Önska mig saker ångra mig och ångra mig igen!
Hitta kläder jag vill ha på mig på jul och nyår.
Men det känns som att allt de där glömts bort av någon anledning?
Har inte bakat något, har endast köpt en julklapp har knappt råd att köpa så många jag vill, inga rim ploppar upp i mitt huvud och nya kläder till jul finns det inga tankar på än så länge!
Vart är min julstämning?
Need to find it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback