Jag gillar att du säger vad du tycker

Har haft ett galet bra lov som nu tyvärr är slut!
Jag har träffat mina vänner, shoppat, festat och kört bil (!!) Galet, första gången i fredags morse, fyller om 2 månader och 18 dagar. Kommer gå bra med körkortet?
.
I alla fall så var helgen höjdpunkten på mitt lov! I fredags var jag på Tobbes klass fest eller ja sam fest med alla samhälls tvåor. Det var galet mycket drag och jag hade jätte kul på dansgolvet trots att jag inte kände någon knappt! Evelina, Becca och Mårten var där så några kände jag ju i alla fall!
.
Igår träffade jag min älskade och saknade Julia som varit i USA! Hon var borta i fan 17 dagar, nästan en månad (i mitt huvud) och sen på kvällen åkte Tobbe och jag först till Jocke där Emil även var, vi fastnade framför Bring it on av alla filmer... haha! Sen i alla fall, rätt sena, åkte vi vidare till stavsjö och Emil&Belinda där det bjöds på mer festligheter! Det var otroligt roligt, inte samma drag som i fredags men riktigt trevligt på alla sätt!
Bilder från den kvällen kommer säkert upp på fb, då snor jag väl och lägger in (om det blir några bra vill säga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback