Dag 7, Min bästa vän

Har haft endel bästa vänner genom åren men det är en som har fastnat och lovar att hon kommer sitta fast för alltid (finns liksom ingen chans att hon släpper mig)
Julia Erika Elisabet Wennerholm
Första gången vi träffades hamnade jag på en myskväll helt random (okej nu lät det som att jag snubbla in i närmsta hus och bara oj så trevligt med myskväll! så var det inte) jag hade nämligen börjat umgås lite lätt med min granne och hennes "gäng" där även Jocke, Emil och Carro var med (som då gick i samma teatergrupp som mig) i alla fall hamnade på samma myskväll och det var trevligt sen när alla fick för sig att vi skulle ut på en promenad så stal jag och Julia skålen med popcorn och sprang omkring med den, det var väl så det började.
Detta var våren 2008.
Under de senare åren har vi glidit isär och sedan blivit tighta glidit isär och ja you know!
När vi båda sedan började skola i Norrköping så blev vi tightare och tightare och sen någon gång i våras så skulle hon färga mitt hår? Av någon anledning så valde jag Julia till den uppgiften, det blev hemskt och fail men det sket vi i och skrattade i stället!
Sen på valborg så bjöd jag in henne till mig och sedan dess har vi varit galet mega massa tighta.
.
Hon är verkligen en utav de människorna jag älskar mest av allt i världen och jag litar på henne till 110% om inte mer, crazy, vi kan prata seriöst och dö av skratt samtidigt, det är så galet skönt att ha någon man kan göra sånt med. Allt är så självklart med henne! Dör lite av lycka, för att hon är min.
HAHA BITCHES JAG VANN! (var menat till alla andra i världen som vill ha henne som bästa vän...
Och även fast vi båda blir så snygga på bild så finns typ inga bilder på oss? Om man inte räknar Julias dator såklart där alla flummbilder från hennes webcam finns... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback