Dag 6, Min dag

Vaknade ungefär vid halv 12 hemma hos min älskade Tobias. Ser att jag fått ett sms av mamma där hon frågar om inte vi skulle kunna vara barnvakt till min bror vid 12.. Jaha, det var bara att klä på sig och äta frukost, runt 12 blev vi hämtade och sen runt 1 tog jag Tobbe och min bror bussen till stan för att kolla lite, vi hittade inget speciellt. Förutom Mcdonalds och C&L. Blev med andra ord lunch och fika!
Plus en sväng förbi leksaksaffären såklart!
Köpte även min första julklapp! Till min andra bror! Sjukt glad att ha en avklarad! Har lite hum om vad jag ska köpa till mina andra syskon också. Till mamma och pappa har jag ingen aning. Okej känner att jag kom lite off track? Hmm.
Sen åkte vi hem och kom hem för ett tag sedan, nu ligger Tobbe och halvsover i min säng och jag funderar på att ta upp matteboken, har ju faktiskt mitt första matte B prov på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Julia

OFTA NI HITTADE MCDONALDS???? VART LIGGER DE????? SERRI MÅSTE VETA DIRR!!

2010-11-28 @ 19:36:45
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback