Dag 3, Mina föräldrar

Min pappa heter Björn Eriksson och föddes för 46 år sedan. Han har nog bott över allt i hela Sverige skulle jag tro. Mestadels här i Katrineholm såklart, men också mycket i norrland!
Han är en utav de snällaste människorna du kan hitta och jag skulle inte någonsin vilja vara utan honom, han är världens bästa pappa verkligen. Han bryr sig om allt och alla och är min största idol.
Han har, förutom mig, två barn. Mathilda och William, men dom berättar jag om en annan gång!

Min mamma heter Cecilia Brunosson och är en utav de skönaste människorna, även hon har flyttat många gånger, visserligen i samma stad men ändå, tror att hon och min morbror Daniel har någon slags tävling om vem som flyttar flest gånger men jag tror faktiskt att båda har hittat sitt ställe där de vill bo. Skönt.
Min mamma älskar att skriva och spela teater (kan vara där jag fått min teater ifrån??) Hon är även rätt musikalisk.
Jag älskar min mamma och tycker det är roligt att umgås med henne! Även hon har barn förutom mig, Love heter han men mer om honom skriver jag ju sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback