Burning

Sitter hemma hos min käraste, vi har firat hans pappas sambo. Det var trevligt!

Tog en sväng förbi hos mamma förut, jäääklar så tomt det är där nu. Inga möbler kvar i varken vardagsrummet eller "biblioteket" nu på måndag kommer det snickare till oss och börjar riva! Det ska bli såå spännande! Mamma och jag ska laga en jäävla massa mat imorgon så att vi slipper göra det när det är hur rörigt som hellst över allt! hahaha.
Blev lockigt hår idag! Gillar det, brände mig dock på den 195 grader varma locktången, på halsen (!!) av alla ställen, så har ett fint brännmärke där nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

ska jag äntligen få ett eget rum? :D

2010-11-14 @ 09:40:03
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback