Ibland försvinner rubriken. Ibland finns det bara ingen.

Det finns personer jag saknar och personer som försvunnit.
Det finns personer jag önskar att jag saknade och personer som är borta.
Det finns personer jag inte klarar mig utan och det finns personer som försvinner.
Vissa stunder, vissa tider, undrar jag vart vissa personer tagit vägen, vad de sysslar med idag.
Vissa stunder, vissa tider, vill jag ha tillbaka de personer som jag önskar att jag saknade.
Vissa stunder, vissa tider, försvinner personer jag inte klarar mig utan, personer jag kommer sakna föralltid.
En förlorad vän som bara är förlorad kan komma tillbaka, om man kämpar.
En förlorad vän som man önskar att man saknade men inte saknar, kan inte komma tillbaka på samma sätt, ens om man kämpar.
En förlorad vän som försvinner och aldrig kommer tillbaka, kommer saknas föralltid.
Jag försöker hålla hårt i de vänner som jag tror att jag aldrig kommer klara mig utan, personer som jag kommer älska föralltid. Som alltid kommer finnas i mitt hjärta. De personerna kommer jag aldrig förlora. Aldrig helt.


Kommentarer
Postat av: julia

du är djup <3 mig blir du inte av i första taget inte :D

2010-05-16 @ 23:03:36
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback