Håll käften magen!

Nu är jag trött på det här.
Var hemma men min dumma mage igår och halva förrgår. Och idag med. Suger. Men jag mår i alla fall bättre idag. Lite. Men min mage vill inte sluta äta upp mig inifrån... Taskigt. Jag vågar inte äta heller, för jag vet inte vad min mage vill ha för mat, för äter jag fel så säger min mage grr, och jag dör.
Men jag har bestämt mig för att komma ut i solen idag i alla fall. Ta med mig datorn ut och lägga mig i gräset. Eller i en solstol. Bara komma ut i solen ett tag!
Sen ikväll blir det söders musikal. Har hört att den är bra och rolig. Vet redan lite den handlar om, har ju en inside information. Min mamma, som jobbar med skådespelarna. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback