Failat som kvinna?

Igår, blev jag påhoppad av Tobbes släkt, inte bokstavligt talat men aah... Tobbe och jag hade bakat kakor, ni vet såna här brutalt goda chokolate chip cookies! Sen skulle vi bjuda på de här kakorna hemma hos Tobbe när hans släkt skulle komma och fira honom.

Då fick jag frågan "är det plättbakelser?!" Jag vet ju inte vad detta är så jag svarar väl något i stil med "eeh va? ja vet inte, vad är, va eeeh,. hee??" Så får jag nästa fråga som är "Vet du vad plättlägg är då?!" Heeeeeeeeh, tänker jag då...

Sen börjar hela grejen om när Tobbes moster kommer och ställer båda frågorna till mig igen, och jag bara dog lite...
Det kändes lite som att jag hade failat som kvinna för att jag inte visste vad plättlägg eller plättbakelser är...

Men idag ska Julia och jag göra plättar i plättlägg. För att vi är liiite coolare än alla andra.


=

Kommentarer
Postat av: julia

DU är bäst! Älskar dig mitt hallonhjärta :*

2010-05-10 @ 22:50:15
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback