Counting The Days

Sitter här vid min systers dator och bara segar... Borde kanske ta tag i mitt liv och gå och fixa iordning mig, jag menar tåget går ju faktiskt om 41 minuter... ajaj...

Men jag vet ju inte vad det är för väder riktigt,... Vilket irriterar mig massor. Det är sol, men det ser jätte kallt ut, än så länge är det alldeles för tidigt för att veta vad man kan ha för kläder på sig..

Men tror att jag tar ett par tunna svarta strumpbyxor ist för hudfärgade (Y) Vet inte varför, men de svarta känns varmare på något konstigt sätt..?


Föresten så är det bara 8 skoldagar kvar tills jag får sommarlov! Inte lite nice!

Kommentarer
Postat av: julia

Du frös ändå :D MOHHAHAHAHHA HA HA

2010-05-31 @ 08:42:59
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback