Åh så långt

Idag sitter jag nere vid den STORA datorn i källaren.

Så här är det i min familj, vi har en stationär dator i källaren, med en big ass skärm, som ingen sitter vid för att den är just i källaren, för långt och jobbigt, visserligen krånglar den här datorn ibland med, så det kan ju också vara ett skäl.

Sen har vi en bärbar dator i normal storlek som oftast är på nedervåningen (mittenvåningen om ni nu så vill) som mamma och bruno använder all. the. time.

Sen så har ju jag min dator som är miniminiminiii som alltid är i mitt rum, eller nää den kan hittas lite här och där, där jag har befunnit mig så att säga!

Sen har min bror en stationär dator som bara spelas på. Men aah.

Det jag skulle komma fram till egentligen är att jag konstaterat att den här datorn är ca 4 gånger så stor som min dator. Frågan jag ställer mig då är
VARFÖR I HEEELA FRIDEN SITTER JAG INTE HÄR OFTARE??

Jo för att datorn är just i källaren, jobbigt ju...

slänger in en jätte gammal men ack så härlig bild på mig och Mårten!! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Fy sjutton vilken härlig bild!!!

2010-05-28 @ 10:17:55
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback