underbart värdelöst

Ae idag har varit en värdelös dag. Menar verkligen det. Men värdelösa dagar äger ibland. Det är liksom skönt att bara ligga i sängen och kolla på himym... Som jag btw längtar som ett as till jag kan se femte säsongen!!!!!
Ska försöka hitta den på internet.... (A) Laglig tjej.
Kollade även på desperate housewives avsnittet jag missade i tisdags (!) Gillar inte att missa det, hela söndagen blir ju uppbokad då. Eftersom jag inte orkar hitta på något medan jag väntar på att reprisen ska börja (16:40)
Men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: carolina

tvshack.net kan du söka på how i met your mother. där finns upp till avsnitt 17 på season 5 (:

2010-03-14 @ 22:19:51
URL: http://priickiigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback