SVAN?!?!?!

Idag åkte jag ensam till skolan. Började 12. Sen när jag kommit till Norrköping sätter jag mig på spårvagnen och (plankar) upp till skolan.
Sen ska jag ha idrott så jag tänker att jag behöver ju inte gå in i skolan, det blir ju bara omväg! Så jag går runt och när jag kommer upp till promenaden så står där en fucking svan!!! Jag skojjar inte.. En svan står där... Den var as stor...
Sen jag var typ 8 har jag varit livrädd för svanar så jag får ju panik, står typ 3 meter ifrån den och halvskriker "Det är en fucking svan!!!"
DÅ börjar den gå emot mig, fäller ut vingarna och fräser! Den stannar inte utan den fortsätter gå emot mig... Då ringer jag Sally och säger typ såhär "Det är en fucking svan!!!! Den jagar mig, jag dör den vill äta upp mig!!!"
Sally hörde typ såhär "iiih aaaah!!! Den jagar mig iiiiihaaaaaaaaaah!!!!"
Jävla svan...
Så här var det... Fast svanen var lite större... Och hade vingarna ut fällda... Sen så säger den morr inte movv som det ser ut...

Kommentarer
Postat av: Saga

Stackars hanna babe <3 <3

2010-03-04 @ 17:58:44
Postat av: Lanah

svar: jo, älskar hans musik! :>

2010-03-04 @ 18:54:16
URL: http://laanah.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK ♥



Hahaaa, men dom är ju hur söta som helst i Paint med :)

2010-03-04 @ 22:42:54
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Lanah

svar: ja, eller hur :D

2010-03-05 @ 13:15:58
URL: http://laanah.blogg.se/
Postat av: karin

daaamn vilka paintskills!!! <3

2010-03-06 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback