Ny mobil?? näääää, -.-

Det här är min mobil.
Den är inte så hel längre, tycker folk. Folk tror inte att det kommer hålla i längden...
Min mittknapp är borta. poff!.
Min skärm är fylld med damm, innuti ja. Plus att den flagar typ... ömsar skin?
Mina fina cplås till mobilluckan är borta, varav ett jag eldade upp (av misstag, jag tappade den i elden! true story)
Sen är min mobillucka förövrigt av, nästan helt på mitten.
Sen så har sony ericsson pluuppen på baksidan, ni vet den gröna, fallit av.
Ett hörn på telefonen saknas, typ...
Det står inte längre sony ericsson på framsidan av telefonen, utan bara ericsson. Lite coolare än alla andra.
Alla knappar har nagelmärken, välanvänd.
Jag säger, whaaat vadå ny telefon? Att den stänger av sig stup i kvarten gör väl inge??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback