Ibland fungerar inte hjärnan som jag vill och ibland fungerar den inte alls, då finns det inget mer att göra än att dunka huvudet i bordet och skita i allt.

Jag är mega trött! Verkligen. Har word på min dator nu, äntligen!! Fick ladda ner det för jag kan ju inte sätta in skivor i min dator så skivan jag fick låna av mamma fungera ju inte, smart.
Men nu har jag word 2010 ifall någon skulle råka bry sig. haha. Aja iallafall så skulle jag skriva en extra grej i manuset till min stora grupp, men det har ju inte gått och nu insåg jag att den delen antingen ligger hemma hos mamma eller kvar på dud. Smart tjej åter igen.
Svenska novellanalysen ska lämnas in imorn, den ligger deffinitivt hemma hos mamma, färdigskriven (för han, såklart) men vill ha den data skriven och mailad, så det får jag väl fixa imorgon. stressad tjej, eller nä men aah ni fattar...
Ibland fungerar inte hjärnan som jag vill och ibland fungerar den inte alls, då finns det inget mer att göra än att dunka huvudet i bordet och skita i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback