estet mys

Här sitter jag , ingen musik på . Än. Med tända ljus och gott te!! Ska nog hämta kladdkakan jag bakade förut! eller iallafall en bit, eller två... hmm haha!
Ser det inte mysigt ut?? Jag vet att min kamera i datorn inte tar de bästa bilderna meeeen ville bara att ni skulle få liite koll på mys stämningen i mitt rum just nu! Haha
En sak jag tänkt på. Det är att jag inte ser ut som en estet. Även fast jag är en alldeles självklar estet, jag går liksom estet, degeer, teater... Det brukar synas, på de flesta. Men jag är en utav de personer som det INTE syns på... Det ska jag ändra på. Eller iallafall i en vecka, nästa vecka ska jag låna till mig och få förslag på massa estetiska outfitts. Sen veckan efter det smäller det! Då kommer esteten fram!
Med estet menar jag snygg estet, asså snygg stil. Inte emo estet som det är i K-town där jag bor...

Kommentarer
Postat av: saga

hahaa man behöver inte klä sig som en estet bara för att vara en! :D

2010-03-11 @ 19:12:53
Postat av: Hanna

Nej det vet väl jag med, men det känns bra att prova. För att visa hela världen liksom ! ;)

2010-03-11 @ 19:15:14
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/
Postat av: Petra

Nej, tror inte kholms estetoutfiten är riktigt din grej heller ;) snygg estet blir nog skitabra!

2010-03-12 @ 13:24:54
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback