plans for the weekend

Soligt även idag, det gillas! Fast det blåste lite kyliga vindar, men jag klagar inte! Absolut inte!!

Sitter nu här hemma hos Tobbe och ska mysa hurmycketsomhellst! gaaalet bra tycker jag.
.
Imorgon kanske det blir fika i Norrköping, om jag kan få med mig Tobbe vill säga. Haha. Sen på söndag är det ju som alla vet Sveriges nationaldag och den ska spenderas i stadsparken (suck) med Julia och förmodligen Jessica. Sen blir det Pernillas pojkar! Gaaalet vad jag längtar, har ganska höga förväntningar, men med all rätt tror jag! De har ju haft överfulla föreställningar så jag kommer nog inte att bli besviken!!
.
Det gör ju inget att jag känner massa folk som spelar i pjäsen också, som Joakim Lang, Hampus Larsson, Pontus Kinnander och Jeff Lindström! Härliga och väääääldigt duktiga skådisar!

Kommentarer
Postat av: julia

Hanna... Sluta fjanta dig nu.. Jag vet att du längtar tills vi sitter där i stadsparken! :D

2010-06-05 @ 07:06:50
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback