Jag hatar det hatar det hatar det!!

Fan, helvetes, jävla skit!!! Skaffa aldrig barn om ni ska skilja er!! Det är skit, fan! Fan mina föräldrar skilde sig när jag var jätte jätte liten, kommer inte ens ihåg dom tillsammans... FAN! Jag hatar det! Jag hatar att ha två ställen att bo på! Jag hatar att ha två familjer! Jag känner mig som ett gummi band! Det drar från ena hållet, sedan drar det åt det andra jag sträcks längre och längre men fan snart går jag av!!
.
Jag vill bara flytta hemifrån så att jag har ETT hem, MITT hem, för just nu har jag inget hem som är mitt, jag har pappas och mammas hem som jag råkar bo i.
.
Helvete. Det är ju inte så att jag vill att de ska bli tillsammans igen, för de har ju sina familjer, vilket vissa delar jag tycker om massor. Men andra delar som inte gillas lika mycket..
.
.
Jag älskar mina föräldrar, men jag hatar att de skilde sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback