Dag 6

Jahap, idag kom några ifrån viadidakt (de som fixat sommarjobbet åt mig, kommun nissar asså) och fråga hur jag hade det och vad jag fick göra osv.. Jag satt ju där på min stol och säger helt enkelt som det är
.
"jaa, det här är vad jag får göra..."
"Vad menar du??"
"Jaa... sitta här, "vakta"...."
"oj, nej.. men det var ju inte meningen... att åh, så du sitter här hela dagen??"
"Japp..."
.
Så det slutade med att de gick upp och pratade med min handledare... Så nu KANSKE jag får något att göra!
Viadidakt människorna skämdes, bäst för dem säger jag då!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Är du dum eller?! .. Jag tog den från google :D

2010-06-21 @ 17:52:24
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback