Dag 3 Timme 5

Har roat mig med att damma alla montrar, det tog, 5 minuter... Läst ännu ett kapitel i min bok, denna sommar uppgift kommer vara klar på nolltid! Det tackar jag mitt sommarjobb för (!)
Har även konstaterat att toan vann idag med... 25 på utställningen, 34 på toa... Visserligen är flera samma personer som går på utställningen sen på toa eller tvärt om.
.
.
Nu tänker jag kolla lite How i mer your mother medan jag väntar på att de sista 80 minuterna ska gå. Har ju med min data sladd idag! Vilket var ett mycket smart drag. Duktig cheeey.
.
.
OMG EN TILL TILL UTSTÄLLNINGEN!!! 26! score!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo jag tänkte att grönt är ju rätt så skönt? Så skriv de med grön penna tack!

/En super duper mega dunder intressant person

2010-06-16 @ 16:41:26
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Julia

DU ÄR SNYGG! Grrrrr, morr, mjau

2010-06-17 @ 21:11:28
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback