legen...wait for it...dary!

Såg eclipse igår, underbart bra! Men det bästa var nog sällskapet ändå, jag har bestämt att hedanefter ALLTID kolla på bio med Julia (kanske nååågra undantag för Tobbes skull, men bara om han ber riktigt snällt)
.
Jag och Julia, även kallad "bio-crashers" är sooo damn legendary när vi kollar på bio, vi skrattar lite göhre, lite oftare än alla andra. Men vi kan ju faktiskt inte hjälpa att alla andra är så jääävla torra??
.
Särskillt hon bredvid mig, först i början skrattade hon lite åt samma saker sen efter ett tag så lät det såhär "men faaaaaaan håll käften dååååååååååååååååååååååååå................................................................"
Förlåt för att du är tråkig.



Kommentarer
Postat av: Julia

Bara för att våran humor är lite bättre än alla andra...



There's something I need to ask you.. Har du kondom?



Hihihi. Du är min beeesta veeeeeeen.

2010-07-02 @ 18:10:39
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback