Jag målar alltid utanför kanterna i målarboken

Känns bra att jag inte smält än i alla fall! Bara 5 dagar kvar tills jag åker till Spanien med. Känns skönt men ändå inte egentligen jag menar det är 2 veckor utav mitt sommarlov som försvinner, eller oj vad tragiskt det lät "jag åker till spanien och missar saker som händer hemma.... STACKARS MIG!" hahahah. Nej men jag pratade med Jessica och Julia förut och vi insåg att det är MASSA saker som vi ska göra. Innan sommarlovet tar slut vill säga. Galet ju.
.
Men vi konstaterade att man kan ju göra saker mitt i veckan så vi kommer nog överleva! Härligt!
.
Här kommer i alla fall några bilder ifrån Linköping! Nice.
Min bror ser inte så glad ut, men jag ser glad ut för båda oss två så. Haha.
Äventyrsgolf vid bergsslussar. Sa till Tobbe att min bror är bättre än honom och då fick jag den här minen, why??
Eftersom mamma och jag är för bra för att vara med på golfen så fick vi hitta andra uppdrag. Mamma höll poäng räkningen och jag skötte kameran.
In action
Lovley

Kommentarer
Postat av: Julia

Din chokladkaka har nyansen brun.. And not the good kind! ;)

2010-07-11 @ 21:56:08
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback