typ sambo

Nu sitter jag här i en lägenhet som är min och Tobbes i en vecka! übernice! haha! Jag ska alltså vara sambo med min pojkvän i en vecka! hihi
Vi var och storhandlade förut! phaa! Det var jobbigt men ganska kul... Vi sprang runt där med våran lilla lista och kundvagnen och bara eeeeeh vart finns det där? eeeh de här dåååh? Vi kände oss lite borta men vi gick därifrån med allt vi skulle ha! Så nu kan vi äta oss mätta i hela veckan, nice!
Insåg också att jag tagit med mig lite för många kläder för att ha denna vecka typ 5 tunikor, 4 linnen, 4 par leggings, 2 kjolar, en kavaj, 3 långärmade t-shirts, 1 par jeans, 4 koftor.... eeeeeh jag hade tänkt vara borta i typ 2 veckor minst! haha men det är bra, då får jag lite att välja mellan! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback