Solarium

På tal om att sola i förra inlägget kan jag berätta att det var just vad jag, Evelina och Martin gjorde för några dagar sen! Det var roligt för vi gick till ett solarium vi aldrig varit på förut...
Där fanns dock bara två solarier, eller njaa det är ju inte helt sant men det fanns dock bara två man kunde ligga i,.
Ja om ni är chockade kan jag ju säga att det var vi med men där stod två solarium som man skulle just, stå i... Jahapp, Martin fick bli försökskanin och hans betyg var... jobbigt och varmt (eftersom fläkten satt vid huvudet så hjälpte den inte så mycket)
Evelina och jag tog de liggande solariumen, de normala vill säga. haha. Men de var ju nya solarium så vi vågade inte riktigt trycka på någon av alla dessa knappar som fanns på den dära saken... hmm. Men men, vi la oss i varsitt.
Efter ca 3 minuter i solariumet så börjar det låta väääldigt konstigt... jag tänker shiiiiit onoooooo i'm gonna dieeeeee nu sprängs den!!! Det lät verkligen som om den laddade... Tillslut när det verkligen lät som om den skulle gå sönder så psssspssspssss sprutar fanskapet vatten på mig!! Jag skriker lite halvt av chock! Sen tre minuter senare... Samma sak!!! Man hörde ljudet och bara onoo not again!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback