porr?

Älskar att mitt hår fortfarande känns precis nyklippt! Och jaaaaa jag äääälskaaar min nya frisyr!! Gaaash! Mycket nice!
Trivs så un-derbart bra i lugg, varför fattar jag inte att jag parrar i det? Jag har iallafall förstått det nu! haha.
På facebook just nu pratas det porr och färg på BHar... Har gått runt kedje-mail, sådana mail som man skickar till många människor där det står samma sak oftast något man ska göra, i detta stod det skriv er BH färg som status och bara färgen och ingenting annat säg inte till någon kille och blaaablaaablaaaa! Visst jag gjorde det (rosa btw) men det är såååå töntigt om man tänker efter... haha!
Mina kära vänner Nellie och Saga säger med "PORR ÅT HANNA" det är ungefär det vettigaste jag får ur dem i detta läge. Kul va?

Kommentarer
Postat av: saga

kärleeeeeeeeek åt porren ;)

2010-01-07 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback