Norrmänsspan(spån)

Har haft en riktigt bra och mysig dag med min sötaste bästaste Jessica! Vi solade och sen gick vi hem till Jessica och kollade hur det såg ut (Hon har nyss flyttat och jag hade inte varit där ännu!) Sen gick vi till stan sen runt där en halv evighet! Det slutade med att vi gick på långpromenad in tha city!
Hamnade slutligen på duveholmskolan (?) nej vi har inget liv, jag vet att ni frågade det... Men iallafall så letade vi efter Tobbe i en halv evighet till!! Han återstod ofunnen sen gick vi ut och såg honom genom ett fönster (inte helt sant vi visste typ i vilket klassrum han var i vi vågade bara inte gå in i det så vi kollade genom fönstret...) Sen pratade vi med honom ett tag och sen gick vi och åt mat i hallen (inte en hall som finns i alla hus där man hänger jackor och dyligt utan en idrotts hall som har en hamburgargrill typ...)
Där har vi även en bowling hall! Där såg jag att min plast kusin (kusin som inte är det egentligen inte en kusin gjord av plast) hade spelat och fått 129 poäng på två serier (tjejen är ca 6-7 år gammal!!) Sist jag spelade bowling fick jag 54... på TVÅ serier...... Japp Bowling är det bästa jag vet!
Sedan kollade vi på kaik p93s träning (min käraste pojkväns handbollslag!) Vi blev även spanade på utav norrmän.
Lyckad dag vill jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback