Hemlig rädsla...

Jag tror att jag har en döljd rädsla för romarriddare... eller säger man romerska riddare? Jaja!
För några veckor sen drömde jag att jag var i en laburint med Tobbe (min pojkvän) och Nicklas (min bästavän) och sen när vi tror att vi är påväg att hitta ut så kommer romarriddare och börjar hugga oss med sina spjut!!! Tobbe får tag i ett spjut och spetsar en riddare genom hälen och ända upp till axeln... (Ganska otroligt...)
Sen dör jag!! Dom dödar mig med sina spjut!!!! Sen dödar dom Nicklas!! Och vi kommer till typ ett moln och där sitter vi och sen kommer Tobbe också, sen vaknar jag......
Och inatt drömde jag följande;
hahaha jag drömde att jag (plus ca 300 pers till) var inne i typ den där rom grejen eeeh vad heter den,,,
skit samma, och sen börjar några skjuta 3 meters stora och aaaas vassa guld pilar in i den här saken! Alla får panik och börjar springa så att de kan ta sig upp i höghuset som nyligen byggds precis bredvid den där romsaken.
Men grejen är den att det finns bara två hissar för att ta sig upp. Två mycket små hissar där man får plats typ 3 pers... Så typ Belinda, jag och Karin ställer oss i en utav hissarna när jag plötsligt kommer på att bla Tobbe och Nicklas är utanför och jagar (??) med typ några av mina kompisar ifrån stan! Så jag typ hoppar ner från höghuset på baksidan av allt och landar i skogen och sen springer jag fort som fan till framsidan och eeh där står rommerska riddare och hugger huvudena av mina vänner och lägger dom i gb glass bunkar... Så jag springer och snor mina kompisars huvuden och springer och gömmer dom i skogen och försöker sedan desperat leta efter kropparna!! Men när jag kommer tillbaka till ställena där jag gömt mina vänners huvuden så har kropparna vuxit ut igen!!1 jag blir helt överlycklig och sedan kommer jag på att Jag måste springa tillbaka till höghuset och eeh då vaknade jag......

Kommentarer
Postat av: Belinda

åh, känner mig ärad som får vara med i drina drömmar :') mina drömmar är också väldigt fina... :P

2010-01-08 @ 19:56:44
URL: http://dancemedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback