Bitch

Jag glöms bort, mer och mer känns det som. Vet inte om det är mitt fel. Det tror jag fan inte, inte bara iallafall, men såhär är det jag känner. Sedan jag blev tillsammans med Tobbe (ett år sen drygt) så har jag glömts bort av mina vänner.
I åttan och början av nian hade vi ett "gäng" vi var inte allihopa alltid men ibland så var vi "allihopa" som vi sa liksom. Men på senare tiden har allihopa slutat inkludera mig, det är lite jobbigt. Visserligen så spenderar jag större delen av min tid med Tobbe men asså, jag kan faktiskt vara utan honom om bara någon vill. Inte för alltid. Såklart inte föralltid, jag tänker aldrig behöva göra ett val mellan mina vänner och mitt förhållande.
Jag satt och pratade om det här med min kära vän Jessica, vi konstaterade båda två att det inte är samma sak med vårat "gäng" som det var förut. Alla förändras, glöms bort... Det suger när man tänker på hur roligt vi har haft det genom de åren vi känt varandra.
Gymnasiet är en bitch.

Kommentarer
Postat av: jessica

<3

2010-01-07 @ 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback