Bästa nyår ever!!

Sjukt kul nyår igår!! I must say!
Började med att jag och Tobbe gjorde oss i ordning hemma hos Tobbe. Sen runt halv 7 drog vi till Johan (Tobbes storebror)
Vi hade runt klockan 15.00 beställt pizza på internet (?!) På pizza.nu mer exakt! Där kunde man välja vilken pizza man vill ha sen kunde man ta bort eller lägga till saker på pizzan. Sen kunde man även välja tid när pizzan skulle köras ut! Så vi beställde pizza till klockan 19.05. Haha så när Evelina och Jessica också hade kommit till Johan så väntade vi i några minuter på pizzan sen kom den. Visserligen kom den ca 19.14 meen ändå! Haha jag tycker det var otroligt häftigt!
Efter vi ätit så spelade vi med andra ord! Då hade även Jesper kommit så det var Tobbe-Jesper mot mig-Evelina. Jag och Evelina vann, såklart! ha-ha-!
Sen droppade folk in lite när och då fram till halv 10. Måste säga att det var otroligt jättetrevligt! Vid halv 12 började vi gå ner mot staden! Där var det kökat med folk! Menar det verkligen, man fick pressa sig fram!!
Sen skrek alla gott nytt år och jag kramade säkert minst 50 pers. Myyysigt! haha. Vid kvart i ett kanske bar det av till Johan igen.
På vägen dit så hittade jag och min vän Adam en party-hatt!! Glada vi blev! Sen gick vi förbi en staty av en viktig gubbe utanför grönakulle (kommun görs) På honom var det någon som hade satt en stickad mössa! hahaha Så vi tänkte göra honom lite mer party så han fick vår kära party-hatt!
Här har ni snyggingen själv! Partey hardey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback